antradienis, sausio 12, 2010

Apie pasirinkimą

Kai nusiperku naują 7MD numerį, dažniausiai pradedu skaityti nuo J.Ūbio "Krėsle prie televizoriaus". Nors žinau, kad tai, ką rekomenduos J.Ūbis, taip ir nepamatysiu dėl labai banalios priežasties - gerą kiną rodo taip vėlai, kad aš niekada nesulaukiu net pradžios, o pabaigos juo labiau:)

Bet tas rekomendacijas skaityti yra malonu dėl keletos priežasčių.
Pirma, tai labai šiltas, namais kvepiantis, pavadinimas. Kas gali būti jaukiau, nei susirangyti krėsle ir mėgautis geru kinu?

Kita priežastis, tai šioks toks moralas, dažniausiai apie kokią nors nūdienos aktualiją. Tą moralą beskaitant, pagalvoju, kad jeigu ką...su J.Ūbiu eičiau ir į žvalgybą, nes abu vienodai suprantam kas yra savi ir kas ne:))

O tokių, kurie su J.Ūbiu norėtų žiūrėti filmus, ar bent jau paprašytų ką nors rekomenduoti, tai tikrai ne vienas.Taigi gera kompanija, tegul ir meta - tiesiog maloni priežastis, ypač turint omenyje, kad gyvenam svajonių visuomenėje:)

Ir gal iš visų čia mano paminėtų punktų, vis dėlto svarbiausia - tai,kad man patinka J.Ūbio skonio filmai. Ir patinka ir pasitikiu, nes jeigu pasitikėčiau tuo, ką rašo forumcinema lankstinukai - tai ten visi geri:)) Kaip ir knygų anotacijas jų viršeliuose beskaitant, visos be penkių minučių Nobelio laureatės:))

J.Ūbis dažniau rašo apie tai, ką rodys TV, o va ką iš naujienų pasirinkti - kebliau. Šiuo metu dažniausiai minimas filmas "Avatar". Dar nemačiau, bet ir neskubu, nes panašiai buvo, kai visas pasaulis rašė vieną knygos pavadinimą "Da Vinčio kodas", paskui buvo kitas vienas "Lušnynų milijonierius", o tie "vieninteliai" pasirodė tik viešųjų ryšių dėka tapo "vieninteliais" ir buvo galima nepulti į tą verdantį katilą ir nesijausti apviltai, paskaičius, pažiūrėjus, nes tai buvo tikrai, tik vieni iš daugelio...

Panašiai, kaip šitoj mano kelionių nuotraukoj - skambus pavadinimas, o turinys labai abejotinas:))



Dėl "Avatar" galutinai padėjo apsipręsti Prisiminimai su iliustracijom. Į vieno komentatoriaus agitaciją pažiūrėti šį filmą atsakė: "mateu tavo daug raidžių :) neisiu, netikiu :)". Nepažįstu šio žurnalo autoriaus asmeniškai, kaip ir nė vieno kito iš mano skaitomų dienoraščių autorių, bet ilgą laiką skaitydama jo užrašus, pastebėjau, kad man tinka ir patinka jo skonis:)

Vienu žodžiu - Avataras palauks, kada nors, prie progos pažiūrėsiu, dėl bendro išsilavinimo.

Pradėjau rašyti nuo krėslo, kaip sakoma iš toliau, ir norėjau pasukti prie knygų, panagrinėti vieną meta sąrašą:) Bet juk būna ir taip...atsisėdi,pasiimi knygą ir užsisvajoji:))

Apie knygas kitą kartą bus...

2 komentarai:

  1. Kai i 'Avatra' nueisi, tai labai lauksiu atsiliepimu. Nors as tai tikrai neisiu, ne mano.. Kaip ir jau tavo minetas Milijonierius, Da Vincis, Hariai Poteriai ...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū, Battered Suitcase už pasitikėjimą :) Bet nežinau ar sulauksi greit mano atsiliepimo, nes man labai gaila laiko tam Avatar. Žinau, kad ne mano filmas dar nemačius:))

    Dabar labai noriu riešinių ir žinau, kad ilgai neužtruktų nusimegzti, bet vis tiek, gal verčiau nusipirksiu, o tą laiką praleisiu skaitydama:)

    AtsakytiPanaikinti