trečiadienis, vasario 03, 2010

Ciao*

Esu skaičiusi visas tris į lietuvių kalbą išverstas A.Gavaldos knygas. Rodos, kol kas daugiau ir nepastebėjau. Vienoje iš jų, "Aš mylėjau", aprašyta sudužusios meilės istorija "3D formatu", t.y. kaip tai atrodo Jai, Jam ir Jos uošviui. Kai kas vadina, būtent šią, A.Gavaldos knygą banalia, kai kam neva trūksta sodraus santykių aprašymo. Gal čia skonio reikalas, nes yra mėgstančių, kaip sakė J.Miltinis...jausmą išsakyti rusiškai- "zariežu!", o galima ir subtiliai "laikant skutimosi peiliuką tarp pirštų ir vis brūkštelint, nepapjaunant iškart":)) Man patiko ši knyga, o labiausiai įsiminė ten aprašytas pavyzdys, kurį kartais pritaikau savo kasdienybėje:)

Tėtis su dukrele pirko bagetę ir , jiems išėjus iš parduotuvės,mažoji paprašė "kampuko".Tėtis gražiai paaiškino, kad, kai grįš namo, atsisės prie stalo - ji gaus tą kampuką.Kaip buvo žadėta,- namie tėtis atpjovė tą kampuką ir duoda dukrelei, bet toji pareiškia - bet aš jo dabar jau nebenoriu! Aš norėjau tada!


Vakar gavau paštu knygą iš Bėgančių su vilkais. Vadinosi "registruotas laiškas", bet buvo labiau panašu į siuntinį "iš Amerikos":)))380 puslapių storio knyga voke! "Laiškas" keliavo 100 km. visą savaitę .Jau buvo neramu ar kur neužpustė su visa paštininke.

Nors šiuo metu vis dar skaitau O.Pamuk "Juodają knygą", kuri tokia graži, kad skaitosi labai lėtai, bet negalėjau iškęsti, neatsilaužusi to "kampuko" iškart, be eilės":)) Atsiverčiau, pradėjau skaityti ir...dalis "Papasakok, ką valgei" jau perskaityta. Maždaug trečdalis.

Mėgstu žymėtis patinkančias mintis lipdukais, tai beveik kiekvienam puslapyje tenka klijuoti:) Iš tikro labai skani knyga:)

Kažkada, rodos, Ž.Pipinytė pasakodama apie K.Kieslowski filmą "Trys spalvos.Mėlyna", sakė, kad buvo skelbimas, kur vyras ieškojo moters, kuriai patiko šis filmas.
Man irgi patinka turėti tokių draugų, kuriems patinka tie patys filmai, knygos.Kai galima kalbėti citatomis, kai supranti iš pusės žodžio apie ką kalbama....:)

Ši E.Gilbert knyga būtų viena iš tokių knygų:)

Perskaitysiu tą knygą greitai, dar pasimėgausiu tais pažymėtais puslapiais ir iškart skelbiu, kad Knyga yra keliautoja , todėl kas norėtų ją gauti registruoto laiško keliu, turėtų man parašyti: lorcai@yahoo.com

Ir trumputė citata: "Aš taip pamilau savo valgomą picą, kad ekstazės apimta pamaniau, jog pica savo ruožtu galbūt pamilo mane. Tarp manęs ir picos užsimezgė ryšys, vos ne romanas".

----
*Ciao - tai sutrumpinta intymi frazė, kurią viduramžiais atsisveikindami vartodavo Venecijos gyventojai: Sono il suo schiavo!. ji reiškia "Aš esu tavo vergas!"

9 komentarai:

  1. As praeita savaite kaip tik pabaigiau sita 'Valgyk, melskis, mylek', tiesa, angliskai, nes lietuviskai neturiu progos jos gaut (ir labai nustebau tokiu ... tikrai lietuvisku virseliu - visai neisimintinas, kazkoks niurus gal?). Pati knyga man patiko, lengvai susiskaite, zodziu, geras balansas tarp romantikos ir kelioniu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. atraverssiamo ? :)

    SV

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tikrai, Rosita, viršelis per prastas šiai knygai:)
    Tokios knygos knygyne net nepastebėčiau.
    Džiaugiuosi, kad papuolė man į rankas.
    Gaila, kad jau perskaitei, būtum gavusi knygą-laišką paštu:)

    SV,
    atraverssiamo ir po gelato vakarienei?:))

    AtsakytiPanaikinti
  4. po šios knygos buvau persiplanavus savo gyvenimą, po 3 metų aptikusi pauzę, kai galėč vot taip imti ir išvykti.
    Bet aplinkui yra per daug žiaurių blaivininkų, kurie pastato ant žemės.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Dalia, tai čia tiktų pacituoti A.Užkalnį, kur jis sakė neužsibrėti sau "stiklo lubų", nes kiti pasakys...ko negalime:)

    Knygoje yra mintis apie likimą ir pasirinkimą.
    Dabar ir dėlioju savo arimiausius žingsnius, bandydama suprasti - kur yra likimas, o kur galiu rinktis...

    AtsakytiPanaikinti
  6. ir dar: kokią kainą mokam už pasirinkimą

    AtsakytiPanaikinti
  7. Dėl kainos, tai seniai aišku, kad tik sūris spąstuose nemokamas....:))

    Kol kas niekas taip ir neparašė, kad norėtų paskaityti šią knygą.

    Dar kiek palauksiu, jei niekas nepanorės...teks grąžinti knygą SV:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Rekomenduočiau ir Pamuko Stambulą. Labai gražus buvusios imperijos liūdesio kupino miesto aprašymas.

    AtsakytiPanaikinti