trečiadienis, sausio 13, 2010

Šerkšnota diena

Šiandien ryte, klausydama orų prognozės, išgirdau gražų žodį.

Sakė, kad šiandien diena bus šerkšnota. Tokia ir yra:)




Gaila, neįsidėmėjau sinoptikės pavardės:)



Mane labai žavi Versmės turtinga kalba, gal todėl taip įkrito į širdį tas gražus žodis:)

2 komentarai:

  1. oho, nemaniau, kad kam nors tas žodis kaip atradimas. Pas mum įprastas.
    Tik mes sakom šerknoc. Kaip ūkanoc, migloc, begemoc
    O kadangi šerkšno, beprotiškai gražaus šerkšno pas mum buvo tiek, kiek per kelis metus nematėm, laksčiau su fotoapratu ir aš, ir dienoraštį - "Šerkšnoc ketvirtadienis" - rašiau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nežinau net ar tas žodis nustebino, gal tiesiog jau buvau šimtą metų negirdėjus jo, bet gal ir tokios gražios dienos jau seniai nebuvo:)
    Ketvirtadienį aš visą dieną kelionėje buvau E67 keliu važiavau, kaip suprantu kažkur į tą pusę, kur sako "šerkšnoc":)
    Žiauriai net ! gražu buvo:)

    AtsakytiPanaikinti