trečiadienis, balandžio 21, 2010

Badaujantis bankas (arba) Nekenčiu reklamos

Esu kažkada turėjusi vieną vienintelį sandėrį su Snoro banku. Aišku pas juos liko mano kontaktai. Dabar pasakysiu, kad daugiau niekada nesikreipsiu pas juos dėl jokios paslaugos.

Supykau du kartus ant Snoro.
Pirmą kartą dar atleidau, bet po antro karto - nebe.

Prieš kokias porą savaičių radau pašto dėžutėje pranešimą, kad man yra registruotas laiškas pašte, kurio darbo laikas sutampa su mano darbo laiku ir plius dar yra man nepakeliui. Smalsu žinoma iš kur tas registruotas laiškas, gal koks dėdė Amerikoj atsirado, būna gi. Suradau laiko ir nuvažiavau to laiško. Pasirašau kažkokioj didelėj knygoj, su visais tapatybės įrodymais ir gaunu laišką pagaliau. Nelengvas, užčiuopiu, kad kažkas yra daugiau, nei popieriaus lapas. Atplėšiu ir randu Snoro dovanėlę - kreditinę kortelę su nebepamenu kokiom ten galimybėm pirkti į kreditą .Ir dar pasveikinimas, kukliai pažymint, kad už kotelę mokėti nereikės - tai Snoro dovana . Ačiū ačiū - nereikėjo, turbūt taip reiktų padėkot.

Bet aš neprašiau pas juos jokios kortelės!!! Nebuvau jau šimtą metų pas juos, o jie gudriai prisišaukė mane - privertė pasirašyti, kad laišką gavau...reiškia kortelę irgi.

Gerai. Tiek to. Atplėšiau, žvilgterėjau ir įmečiau kažkur į stalčių, nes man nereikalinga. Turiu ką nešiotis ir taip. Beveik ir pamiršau, tai reiškia kaip ir atleidau.

Vakar skambina , apie 18 val,kreipiasi vardu , lyg sena seniai girdėta draugė ir klausia ar naudojuosi Snoro kortele. Kol supratau apie ką eina kalba. Ne, sakau, nesinaudoju. O kodėl, ar aktyvuota jau kortelė,klausinėja toliau.Ne??? Tai tada prašom šią savaitę aktyvuoti.Ir pažadėjo paskambinti vėliau, paklausti kaip sekėsi ir gal kokių klausimų turėsiu.

Va po šitos "reklamos" tikrai Snorą aplenksiu iš tolo. Negana, kad trukdo mano darbo laiką, bet dar ir po darbo, ir dar turiu aiškintis kodėl aš nesinaudoju jų dovana, atsiprašant.

Betrūksta, kad grįžus namo, prie durų rasčiau vežimėlį iš Maximos su maisto produktais (žinoma ir su sąskaita), nes esu pas juos pirkusi maisto ir anksčiau...

Kaip Kazlas sakydavo - nekenčiu reklamos !

5 komentarai:

  1. Tai kad su visais bankais taip.

    Teks susitaikyti, kad individualaus ir "asmeninio" kapitalizmo eroje gyvenam :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nebloga reklama, nebloga istorija, sakyciau. Fu. Bet tai dar ziuret reikia, kad kokiu 'netiketu' mokesciu/priemoku neatsirastu po kiek laiko. Buvo man su draudimu tokia istorija - mano bute gyvenusi nuomininke pasirase, kad registruota laiska gavo, tai iki siol teisiames su automobilio draudimo kompanija..

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na kol kas tik Snoras su elgetos krepšiu vaikšto, bet dabar būsiu atidesnė jei vėl kokį registruotą laišką gausiu. Paprašysiu pasakyti iš kur siunčia ir jei neaišku kas ir dėl ko - tegul pasiima tą savo laišką atgal.
    Gerai Rosita sako, reikės vis dėlto nueiti pas juos ir atiduoti dovaną, kad paskui nesugalvotų dovaną apmokestinti.

    Galima pagalvoti, kad bankyrai, kaip versmės sako, didžiausi vargšai:))

    AtsakytiPanaikinti
  4. asdfghj, ir aš ant Snoro užpykau, bet prieš tai su juo susiženijau, savo nelaimei

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tai dabar kantrybės, vedant bendrą ūkį su Snoru, linkiu :)

    AtsakytiPanaikinti