antradienis, vasario 01, 2011

Netikėjimas


Prieš rinkimus popierinio pašto dėžutė sulaukia daug gražių ponių ir ponų nuotraukų. Su pažadais, idėjomis ir viltimis.

Neisiu balsuoti, nes netikiu. Kažkas tuos visus geranoriškai nusiteikusius žmones pakeičia, kai jie atsisėda prie valdiško stalo.

Gal kada nors kas nors sugalvos kaip išbandyti žmogų valdžia, prieš jį išrenkant. Ką nors panašaus į vyno dekanterį, kur supiltas vynas atsiskleidžia visa savo puikybe arba priešingai...

8 komentarai:

  1. Kaip protinga moteris bent jau mažesnę blogybę ppasirinkti- pvz. Zuokas vagia gražiai palyginus su kitais...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jei Zuokas atsiųstų savo nuotrauką į Kauną - balsuočiau. Bent jau stilingai v....:))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nepritariu. Labai gerai isdeste mintis http://vjusta.fire.lt/2011/02/01/jei-buciau-lietuvoje/ tai as net nebesakysiu nieko (:
    (labai smagiai du irasai mano googlereader is eiles - viena eis, kita neis, heh)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Shiny, perskaičiau vjusta,fire.lt nuomonę. Taip, ji teisi - ir aš taip esu agitavusi skeptikus kažkada. Bet mano optimizmas prapuolė, lyginant Kauno "evoliuciją" su Klaipėda, Vilniumi.

    Teoriškai arklys,bet praktiškai nepasikelia - tokia dabar mano tikėjimo būsena:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. kaimyno zole visada zalesne... as is Vilniaus ir man daznai atrodo kad Kaunas geriau kartais susitvarko ir greiciau iveda naujoves (:

    AtsakytiPanaikinti
  6. Toj minty apie dekanterį kažkas yra...
    Į didelį stiklinį indą sumest juos visus ir žiūrėt kaip elgsis.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Indą tokį belieka susirast. Tik:)

    AtsakytiPanaikinti